Älskade prins/prinsessa ♥

Hej!

Nu var det ett tag sen jag bloggade, igen... jag som skulle bli bra på det här ;)
Har haft annat för mig helt enkelt!

Jag har börjat praktik hos min moster på hennes hudvårdssalong i Örebro, det är jätte roligt! Och skönt att ha något att göra om dagarna. Ska vara hos henne till sista maj! :)

Förra veckan besiktigade jag bilen, som gick igenom, skönt!
Sen var Sara och Gustav här på middag och vi åkte förbi och kollade på huset Krister och jag köpt :)
I fredags var vi till Åmmeberg och firade Krister som fyllt, vi grillade och hade det trevligt.
På lördagen så kom mina föräldrar hit, vi grillade, åkte och visade dom huset och sen umgicks vi. Sen stannade dom kvar och sov här tills på söndagen :)
På söndagen var jag in till Örebro och träffade My, vi åt på Bara Vara och pratade i flera timmar :)

Den här veckan har vi firat Linnea som fyllde i måndags, sen igår hade jag praktik och på kvällen bakade vi.

Idag har vi varit på ultraljud och sett vårat älskade hjärta ♥ Allt såg toppen ut och vi vart flyttade, så bf är 27/8 istället för 31/8 så nu är vi i v 20 ♥ Som vi längtar efter våran prins/prinsessa!

Nu har Krister och jag varit på marieberg en stund och jag sitter här nu och han gör ordning matlådor tills imorgon!

Jag ska snart duscha sen ska jag sova!
Hoppas ni haft en bra dag, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0