Måndag

Godmorgon! :)

Jag vaknade första gången vid 4 när Krister gick upp, sen somnade jag om till 7.
Nu har jag ätit frukost, klätt på mig och målat naglarna.
Ska snart sminka mig, vika tvätt, bädda sängen och diska lite ;)
Börjar praktiken 10 så åker tåget härifrån 9.45.

Efter praktiken har jag inga planer, bara hem och ta det lungt.

I helgen har vi mest tagit det lungt, varit på marieberg en sväng och handlade lite till bebis, så nu börjar det bli endel bebiskläder här hemma ♥
Sen har vi varit hos mina föräldrar och blivit bjudna på mat både lördag och söndag ;)

Nu ska jag gå och göra mig klar!
Hoppas ni får en bra dag, här skiner faktiskt solen för första gången på ett par dagar :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0