Påskhelgen

Godmorgon!

Jag har varit vaken sen kl 7, då Krister kom hem från jobbet. Har gjort mig klar och varit en sväng på ica, nu ska jag snart gå till tåget och åka in mot Örebro till praktiken!

Har även firat massa påsk i helgen, i fredags var jag, mamma, pappa, syster och Vectra till Filipstad och hälsade på farmor, vi gick en sväng för att kolla på motorcyklar när vi kom dit men det regnade och var kallt så vi gick hem nästan på en gång, åt mat, fikade och åkte till kyrkogården :)

I lördags åkte jag, syster, Krister och Micke till Elmia på bilmässan, det var trevligt! Kom hem på natten nån gång ;) Då sov Micke och Therese över hos oss!

I söndags körde vi hem Therese och Micke, sen åkte vi ut till svärföräldrarna där det bjöds på påskmat!

Igår var vi hem till min familj och firade påsk! Mycket god mat och fika! :) Sen åkte Krister och jobbade natt och jag stannade kvar tills på kvällen, sen åkte jag hem och kollade tv innan jag somnade.

Nu ska jag göra ordning mig lite sen ska jag gå ut i regnet och gå till tåget, efter praktiken ska jag till mina föräldrar en sväng, måste pussa på Vectra ♥
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0