Sol!

Godmorgon soliga lördag!

Igår var jag först iväg och tog blodprov på morgonen sen åkte jag till praktiken.
Krister hämtade mig 16.30 då åkte vi till Net on net och sen vidare hem till mamma och pappa, där vi blev bjudna på god mat och god efterrätt!
När vi ätit upp så gick Krister, jag och Vectra ut i regnet och tog en promenad i skogen, det var faktiskt skönt även fast det regnade, till och med Vectra följde med hon som hatar regn ;)

När vi kom in så kollade vi på Svensson Svensson i nöd och lust, mycket rolig och bra film! :)
Sen åkte vi hem, kollade Big Brother sen somnade jag.

Nu har jag varit vaken ett par timmar, ska snart väcka Krister så ska vi äta en god frukost!
Sen ska vi fixa oss och i eftermiddag ska vi till Askersund och fira Kristers farmor som fyller år! Vi ska äta mat på Hotell Norra vättern!

Hoppas ni får en bra helg ♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0