Söndag

Hej soliga söndag :)
Här skiner solen precis som den gjort hela helgen, underbart!

Jag har varit vaken ett par timmar och hunnit duscha, ätit frukost och packa.
Kom på för ett par dagar sen att vi flyttar om bara ett par veckor, så det kanske var dax att börja packa ;)

Våran älskade bebis har även börjat sparka massor, för några dagar sen kände Krister för första gången utanpå min mage ♥ och igår kände mamma och syster!
Det är så spännande när man känner buffar och vet att det ligger någonting i mig och växer, helt fantastiskt ♥

Jag har även fått jobb, som demostratör. Jobbade igår på ett event där jag och en tjej till skulle grilla, superkul!
Ska även jobba torsdag och fredag veckan som kommer :)

Krister sover nu för han har jobbat natt och jag ska packa lite till, sen ska jag åka mot marieberg och möta upp Therese och Julia för lunch och sen ska jag försöka hitta ett par mammabyxor :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0