Älskade Wilmer ♥

Äntligen är han här! 17 dagar för tidigt men oj så han är fin!
Vattnet gick i tisdags kl 07.45, men fick inga värkar så i torsdags blev jag igångsatt. Vi kom in kl 8 på torsdagsmorgonen, kl 9 satte dom igång mig och kl 01.26 är han född. Blev en lång och jobbig förlossning men efter ca 17 timmar var han ute, våran fina son! ♥
3100 g lätt och 49 cm lång :) Mammas prins ♥
 
Vi fick ligga på BB till i lördagskväll och sen åka hem, här hemma har vi mest bara myst och njutit av våran härliga son och vårat nya liv som föräldrar till världens finaste son! Vi är världens lyckligaste! ♥
 
 
 
 
Som ni förstår kommer det inte bli mycket bloggande närmaste dagarna, men jag skriver då och då, nu ska jag sätta mig i soffan och pussa på min prins ♥
 
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0