Fredag

Hej såhär på fredagskvällen, vad har ni för er?
 
Jag har varit hos mina föräldrar sen i onsdags kväll och kom hem idag, vi har gått promenader med Vectra, varit hos mormor och morfar, dom har varit och fikat hos oss, umgåtts, pratat, kollat tv och haft det trevligt :)
Idag åkte jag hem runt kl 13, gick in en sväng på coop och hos Annika påvägen hem. När jag kom hem var Krister vaken, han har jobbat ett par nätter.
Vi åkte till Jula, Bauhaus och Blomsterlandet. Sen köpte vi med oss mat hem ifrån Max som vi åt framför The Big Bang Theory. Sen planterade jag blommor och fixade på altanen medans Krister spacklar i barnrummet, kommer bli så fint där inne!
 
Nu ska jag kolla runt på internet och se om Krister är klar snart då kanske det blir mys framför en film ♥
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0