Måndag

Hej
 
Idag har Vectra och jag mest tagit det lungt, jag är sååå otroligt trött och orkeslös, vill bara att bebis ska komma ut nu!
Sen har vi gått några promenader och myst framför en film ♥
Det har regnat sen i eftermiddags och öser fortfarande ner. Vectra och jag gick en promenad förut i regnet, ganska skönt men var inte säker på att Vectra kände likandant, så när vi kom in så fick jag skölja av henne i varmvatten :)
 
Nu har Krister kommit hem från jobbet, vi har ätit och kokat bebisnapparna ♥ Nu är det nära!
 
Krister är ute på kvällskissen med Vectra och jag ska duscha och göra mig klar, sen ska vi lägga oss, är fortfarande trött fast jag mest sovit hela dagen...
 
Godnatt kram ♥
 
MysVectra ♥
 
Nappsoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0