V 37 ♥

Godmorgon!
 
Var ett tag sen jag skrev, besöket hos barnmorskan förra veckan gick bra, sf måttet har gått från 30 till 33 på 2 veckor, hjärtat slog fint, proverna var bra och bebis har vänt sig! ♥ Dock inte fixerat sig men hon sa att alla bebisar gör inte det, huvudsaken är att bebis ligger med huvudet ner.
 
Har sovit hos mina föräldrar söndag-måndag för vi skulle göra rent pannan och hade då inget varmvatten, sen på måndagen så hjälpte Krister pappa medans pappa var på jobbet att ha sönder sten på deras trädgård.
Sen åkte vi hem och Krister fixade i barnrummet.
 
Igår gick vi in i v 37 (36+0) nu är det verkligen inte lång tid innan våran prins/prinsessa kommer ut ♥
 
Igår åkte jag iväg en sväng på dagen till Ikea och andra affärer och handla lite.
På kvällen blev vi bjudna på mat av mina svärföräldrar på Jensens Bofhous, mums! Sen åkte vi vidare till mina föräldrar och fikade. :)
När vi kom hem satte Krister klart allt gips och spacklade lite i barnrummet, snart så är det ett fint rum :)
 
Idag har jag inget planerat, Krister sover för han ska jobba natt.
Jag har vaknat flera gånger inatt och har ont i händer, fötter och knät. Har fått vätska i knät till och med.. Och har ont i nedre delen av magen och ryggen. Hoppas förlossningen är nära snart!
Så idag är jag ganska trött och kommer nog mest ta det lungt :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0