Godmorgon

Godmorgon
Här har vi varit vakna ett par timmar, ätit frukost, startat tvättmaskin, kollat julkalendern, Wilmer har ätit, lekt och sover nu :)
Krister har åkt till marieberg för att handla sin sista julklapp och sen skulle han handla lite på coop, jag ska göra marknadsnougat tills på måndag.
 
Annars idag har vi inga speciella planer. Men vi ska tvätta, vika tvätt, dammsuga, damma och fixa lite :)
Ska nog ta en promenad idag också, så mysigt i snön!
 
I år har vi en riktig gran, så mysigt ♥
 
Hoppas även på att Louise har tid att fixa min header någon dag, var ett tag sen jag var gravid ;) Hihi, vill ha en ny fin med min fina son ♥
 
Nu ska jag vika lite tvätt innan Wilmer vaknar, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0