Sista dagen av 2012!

Den här bilden är tagen när Wilmer bara är ett par timmar gammal ♥
Tänk att det var just du som låg i min mage för ett år sen och nu ett år senare är utanför magen!
 
Idag är det sista dagen på 2012! Året som har varit det bästa i mitt liv ♥
Nyåret 2011 hade vi nyss fått veta att vi skulle bli föräldrar, bara våra föräldrar och min syster visste om att vi väntade smått den här dagen för ett år sen ♥
I år är våran älskade son utanför magen och blir 5 månader om 10 dagar! Tiden går så fort, men en sak är säker, 2012 har varit det bästa året i mitt liv!
 
Hoppas ni också haft ett fantastiskt år och att 2013 kommer bli minst lika bra!
 
Jag, Krister och Wilmer ska hem till Kristers bror och Agnes ikväll och äta god mat och fira in det nya året :)
 
Gott Nytt År! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det blev ett bra år då lilla Wilmer kom till oss<3

Svar: Ja ett mycket bra år <3 kram
Emelie

2013-01-01 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0