Grattis pappa ♥

Godmorgon

Igår åkte Krister och jag först till Byggmax sen till Bauhaus, Babyproffsen, Ikea och Cervera. Sen åkte vi hem en snabbis innan vi åkte vidare till Laxå och kollade in Leksaksstoppet :)
Sen vidare till Åmmeberg och fikade hos Kristers mormor och morfar, för hans morfar fyllde igår.
Sen var vi kvar hos Kristers föräldrar ett par timmar och kollade på Sommar med Ernst innan vi åkte hemåt :)

Idag ska vi hem till mina föräldrar och fira pappa som fyller år idag, grattis världens bästa pappa ♥
Jag har varit vaken ett tag nu, men Krister sover för att han ska jobba natt inatt, men ska väcka honom snart. Sen gör vi oss klara bara sen ska vi åka!

I tisdags gick jag in i vecka 33 och nu börjar det verkligen kännas att jag är gravid!
Jag har ont i svanken, nedre delen av magen, benen, svullna händer och fötter och har svårt att sova för det gör ont överallt... Men det är sååå värt det och snart har vi dig här älskade liten ♥♥

Hoppas ni får en bra dag, kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0