Måndag

Godmorgon soliga måndag
 
Efter att ha varit molnigt ett par dagar skiner nu solen, jippie!
Jag har sovit hos mina föräldrar fredag-söndag, det har varit mysigt. I fredags firade vi pappa med god mat och god jordgubbstårta :)
I lördags var mamma och pappa bjudna till Kjell och Anneli så jag och Vectra beställde pizza och kollade på The Stig-Helmer Story, det var en bra film :)
Sen åkte vi också till Kjell och Anneli och fikade och pratade, kom hem runt 02.30.
Igår kom Tina och Nova till mamma och pappa, Therese klippte Tina och jag och Nova lekte i lekparken, sen gick vi en promenad med Vectra och på kvällen åkte jag hem.
 
Nu har jag nyss vaknat, startat en tvättmaskin och ätit frukost.
Krister har jobbat helgnatt så han sover, i eftermiddag ska vi på sista gången i föräldragruppen, sen ska vi ut till mina föräldrar och Krister skulle hjälpa pappa ta bort några stenar :)
 
Hoppas ni haft en bra helg, det har jag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0