Onsdag

Godmorgon
 
Jag har varit vaken sen kl 6... haft ont i magen och inte kunnat somna om, men snart är bebis här!

Igår åkte jag till mina föräldrar på morgonen och åt frukost med dom, sen gick jag och Vectra en skogspromenad.
Sen åt vi lunch och jag åkte till Biltema. Pappa fixade min bil och bytte bromsbelägg och fixade, sen gick vi till mormor och morfar och firade morfar som fyllde igår :)
När vi kom hem ifrån dom på kvällen åt jag kvällsmat och glass hos mamma och pappa innan jag åkte hemåt :)
 
Idag skiner solen ute, underbart!
Krister kom hem för ett tag sen, han har jobbat natt så han sover..
Jag har precis ätit frukost och ska sminka mig nu, sen hänga tvätt och plocka lite.
Sen ska jag till Kumla och gå på 35 veckors kontroll hos barnmorskan, spännande att få veta om våran bebis vänt sig ♥
 
Senare idag ska vi till Sandra och Victor och hämta en byrå och sen kanske Annika, Albin och Edvin kommer förbi här :)
 
Hoppas ni får en bra dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0