Soliga helg

Godmorgon soliga söndag!
 
Igår åkte vi till mina föräldrar kl 7.30, för pappa och Krister skulle iväg på rally kl 8.
Jag umgicks med mamma och Vectra hela dagen, vi åt mat, var ute och gick med Vectra, hälsade på hos Annika och sen kom Edvin dit. Sen var vi hos mormor och morfar och fikade. :)
När Krister och pappa kom hem ifrån rallyt åkte dom och köpte renoveringsgips och körde hem till oss, vi måste göra om i barnrummet för renoveringtapeten blev inge bra, det blev bubbligt... vet inte vad det är för fel på våra väggar här!
På kvällen fick vi mat hos mamma och pappa och sen åkte vi hemåt :)
Krister somnade 21.30 och jag plockade lite här hemma och kollade på tv.
 
Nu är jag vaken och har ätit frukost men Krister sover, han var jätte trött med tanke på att han gått upp vid 4 flera dagar i rad och igår gick vi också upp tidigt, sen har han jobbar 12 timmar varje dag och knappt sovit på natten.
 
Idag ska vi iallafall sätta upp renoveringsgipset, Krister ska nog klippa gräset och jag funderar på att montera ihop skötbordet vi köpte häromdagen :)
 
Hoppas ni har lika fint väder som vi har den här helgen, underbart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0