Söndag

Godmorgon
 
Krister och jag har haft Vectra här ett par dagar, så mysigt ♥
Igår gick vi ett par promenader med henne, fixade här hemma och sen kom Kristers mormor och morfar förbi och hälsade på en stund.
När dom åkte kom mamma, pappa, Kenth, Yvonne, Fredrik och Agnes hit och grillade, sen åt vi jordgubbar och glass! Hade en jättetrevlig kväll :)
 
Nu har jag nyss vaknat och Krister sover än ;)
Planerna för dagen är att vi ska till Bauhaus och sen ska jag köpa nya blommor till min blomlåda på altanen ;)
Troligtvis ska vi börja fixa i barnrummet idag också! Mys ♥
 
Nu ska jag kolla på tv och vänta på att Krister vaknar :)
 
Hoppas ni får en bra söndag och att ni haft en bra helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0