Föräldrautbildning

Hej!

Idag började vi på föräldragrupp/föräldrautbildning, vi valde att gå i Kumla även fast vi flyttat till Hallsberg för vi vill ha kvar våran barnmorska och skulle vi gått i Hallsberg hade vi fått hoppa in i en grupp som redan börjat och i den var det flera omföderskor också.
Men den här gruppen verkade bra och det kommer bli kul :)

När vi kom hem därifrån kl 10, så duschade jag och Krister gick och la sig och sov för han ska jobba inatt.
Jag satte mig i soffan och åt mackor och lyckades somna ett par timmar jag med ;)
När jag vaknade så vaknade Krister med, vi åt lunch och glass och sen åkte han till jobbet.

Jag ska snart gå ut på en promenad :)

Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0