Midsommarafton

Godmorgon!
 
Igår var det midsommarafton, dagen spenderades hos mina föräldrar. Där bjöds det på god paj till lunch och sen på kvällen grillade vi med släkt och vänner :)
Mycket trevlig dag! :)
Krister åkte hem runt 22 för han skulle upp och jobba, jag åkte ifrån mina föräldrar runt 00.30, när jag kom hem gjorde jag mig klar och somnade nästan på en gång.
 
Idag vaknade jag för en stund sen, har ätit frukost och nu sitter jag med ett tjock täcke i soffan och kollar på tv och har lagt in bilder från gårdagen på datorn.
Ute är det dåligt väder, så det är mysigt att sitta inne under ett täcke :)
 
Har inga planer för dagen, men ska väll städa ordning lite, får besök imorgon!
 
Vad gjorde ni för skoj igår?
Kram
 
Innan vi fick gäster igår gick jag, mamma, pappa, Krister och Vectra en promenad i skogen och plockade blommor :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0