Onsdag

Godmorgon
 
Eller ja, jag har varit vaken ett tag ;) Pratat med försäkringskassan, det är inte bara det här med föräldrapenning och alla papper och sånt som ska in...
Sen har jag ätit frukost :)
 
Nu väntar jag på att Krister ska vakna, kl 13 ska vi till barnmorskan på 31 veckors kontroll :)
Sen ska vi hem och göra mat och senare ska jag hämta min prinsessa ♥
 
Igår var Krister och jag iväg och köpte lister till datarummet, så nu är det klart!
Idag ska det bara in möbler :) Det blev sån skillnad med nytt golv och nya lister!
Nästa projekt är barnrum ;)
 
Här har vi sol idag, skönt efter gårdagens regn och åska!
 
Hoppas ni har sol hos er, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0