Renovering

Just nu sitter Vectra och jag och kollar på tv, ska snart gå ut på en promenad. Jag hoppas solen vill titta fram snart, men det verkar inte så...

Den här veckan har vi hämtat ut barnvagnen, bilbarnstolen och köpt spjälsäng! Så nöjd med allt! :) Nu väntar vi ♥
Vi är inne i v 30 nu, så det är inte lång tid kvar nu!
Igår fick vi åka in till BB igen, då jag inte känt sparkar på ett par dagar, men allt såg bra ut med våran lilla bebis ♥

Snart är vi klara i vardagsrummet också, ska bara målas bakom ett element, sättas upp gardiner, tavlor och få dit möbler :)
Sen är det projekt datarum och barnrum som står näst på tur ;)




Såhär såg det ut innan vi började med renoveringen


En vägg uppsatt och den gröna vävtapeten är borta


Nästan klart :)

Mer bilder kommer när allt är på plats i vardagsrummet!

Nu ska jag gå ut med lilla Vectra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0