Grattis älskling

Grattis världens bäsa sambo på din 24-års dag! Jag älskar dig ♥
Eftersom Krister började jobba kl 6 idag så var jag upp kl 03.55 och gjorde frukost åt honom ;)
Sen somnade jag om och vaknade runt kl 8.
Då fixade jag mig och åt frukost, sen har jag varit på arbetsförmedlingen och postat brev om uppsägning av lägenheten :)

Nu väntar jag på att barnmorskan ska ringa, haft huvudvärk varje dag i flera veckor! Får se vad hon säger.
Sen ska jag åka upp på stan och äta med Sara som kommit hem efter 1 månad i utlandet! :)

Krister kommer hem runt 19 då ska vi äta tårta och så kanske min familj kommer hit :)
Vi firar Krister nästa fredag istället eftersom han jobbar konstiga tider den här veckan ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0