Husägare och Top Gear live!

Godmorgon härliga söndag, ute skiner solen och det är så fint!

Jag har varit uppe ett par timmar, har ätit frukost och duschat. Krister kom nyss upp ;)
Vi ska snart åka till biltema och köpa nytt batteri till Kristers bil så den funkar igen. Sen ska vi handla mat.
Sen blir det nog mest att ta det lungt och plocka och rensa lite här hemma!

I fredags blev vi husägare! Så i maj blir vi Hallsbergsbor ;)
Ska bli sååå skönt att flytta till ett eget hus där vi kan göra om precis som vi vill!

Igår så hade jag ordnat en födelsedagsöveraskning åt Krister (Han fyller på tisdag), så jag drog med honom till Stockholm där Top Gear hade en live show på globen!
Vi hade en jätte mysig dag där, åt jätte god mat innan Top Gear började och gick lite i några affärer inne på Globen innan det började! Det var en jätte bra show och Krister var väldigt nöjd!

Nu ska jag fixa mig så vi kan åka :)
Kram och hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0