95 dagar till BF ♥

Hej

Solen har varit framme hela dagen, precis som den varit ett par dagar nu! Helt fantastiskt :)
Nu är äntligen sommaren påväg!

Skulle haft praktik idag och jobbat imorgon, men mina fötter gör ont och är svullna så jag får vara hemma med fötterna och vila.

Nu har vi bara 95 dagar kvar till BF, tänk att vi äntligen är nere på 2 siffrigt! Vi längtar så det är helt otroligt ♥ Tänk att vi snart har en liten bebis hos oss :)
Och om 6 dagar får vi nycklarna till vårat hus! Ska bli så spännande :)

Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen en stund, nästa vecka kommer jag sitta på våran egen uteplats ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag väntar med 95dagar puss <3

2012-05-24 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0