Fredag

Hej!

Solen skiner även idag, UNDERBART!

Jag har sovit jätte dåligt inatt, somnade runt 1 och vaknade runt 4 och sen låg jag vaken till 5.30 ungefär, somnade om till 7 och sen gick jag upp.
Jag har ätit frukost, duschat, sen somnade jag i soffan och nu har jag precis diskat ;)
Krister sover för han har jobbat natt.

Är hemma och vilar fötterna idag, dom gör ont och är svullna...
Men jag skulle gå igenom vad som helst för dig älskade liten ♥ Jag undrar så vem du är där inne i min mage, en liten pojke eller en liten flicka? Vem liknar du? Hur kommer du bli? Vi längtar ♥!

Har inga planer för dagen, orkar nog inte så mycket mer än att ta det lungt.
Får sätta mig på balkongen i solen en stund sen!

Kram till er och hoppas eran fredag blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0