Godmorgon Lördag

Godmorgon lördag!

Igår kväll var vi ner till Linnea och Louise och firade Louise som fyllde 18 igår :) Fick god mat och gott fika!
När vi kom hem därifrån runt kl 21 skulle Krister lägga sig för han skulle upp kl 4 inatt och åka till jobbet, men istället blev jag orolig då jag inte känt nå sparkar ifrån bebisen på ett par dagar. Jag ringde förlossningen som sa att vi skulle åka in, fick ett eget rum och fick först göra ultraljud och se våran prins/prinsessa ♥ Sen gjorde barnmorskan en kurva och skulle mäta hjärtljuden och om jag hade sammandragningar. I 40 min fick vi ligga och lyssna på våran älskade bebis hjärta ♥ Som slog så fint! Och precis när hon satte på mätapparen så började bebisen leva rövare igen ;) Troligtvis hade bebis bara vänt sig och sparkade inåt!

Kom hem runt 1 inatt somnade på en gång, och så åkte Krister och jobbade imorse.

Vi har sovit hos mina föräldrar sen i torsdags och ska vara kvar en natt till. Dom är på husvagnssemester så vi är här istället för i lägenheten hemma, skönare att va i hus ;)
Jag har precis startat en tvättmaskin och en diskmaskin, vikt tvätt och ätit frukost.
Ska snart göra mig klar, har inga speciella planer för dagen. Har fortfarande ont i halsen som jag vaknade med igår.

Ska nog iallafall åka och handla och försöka ta en promenad :)

Idag har vi föresten bara 100 dagar kvar till bf ♥


Vectra och bebismagen ♥

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh! Skojsigt! Kanske vi får samma dag då ;) Tss! All lycka till!

2012-05-19 @ 21:00:14
URL: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0