Måndag

Godmorgon!
Idag är det molning ute för första dagen på ett par dagar, förutom härom kvällen när det blev ett riktigt åskoväder.

Igår var det Mors-dag! ♥ Så självklart åkte jag hem till mina föräldrar, kom dit vid 11 ungefär :) Då gav vi mamma paket och firade henne!
Sen kom mina kusiner Albin och Edvin och så åt vi tacos, sen åt vi glass och gick en promenad till husvagnen för dom hade inte sett den. Sen gick vi till mormor och morfar och fick fika och senare fick vi hamburgare :)

Jag blev också lite firad av Krister, han hade handlat fina saker ifrån den kommande bebisen ;)

Idag har vi inga speciella planer förutom att vi ska städa skåp i lägenheten och packa det mesta så vi inte har så mycket kvar, på onsdag är det flytt! Ska bli så skönt att flytta till något eget med en trädgård :)

Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen hoppas att Krister vaknar så ska vi äta frukost.
Hoppas ni får en toppen dag!
Kram


Igår hade vi 3 månader kvar till BF ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0