Soliga måndag!

Godmorgon härliga soliga måndag!

I måndags åkte vi ut till mina föräldrar och blev bjudna på god mat och kollade på majbrasan. Senare på kvällen åkte vi till Skyllberg där Krister skulle visa mig deras stora brasa, som var stor! Vi kom precis i lagom tid för fyrverkerierna ;)



I tisdags var jag och Krister hem till Sandra och Victor och blev bjudna på fika :)

I onsdags så var jag på inredningparty i Glanshammar, köpte en stor och fin ram som jag ska ha massa fina bebisbilder i ♥

Torsdag, fredag och lördag så har jag jobbat.

Har även varit ut till mina föräldrar ett par gånger ;)

Igår var jag först på marieberg en sväng, skulle lämna tillbaka ett par byxor och kollade lite.
Sen åkte Krister och jag ut till hans föräldrar, där vi lånade tvättmaskinen och blev bjudna på mat.
Sen åkte vi till Askersund och satte oss i hamnen och åt god glass :)
När vi ätit upp så åkte vi tillbaka till svärföräldrarna och tvättade bilen, sen förbi Kristers mormor och morfar en sväng innan vi åkte hemåt.








Det är så vackert där!

Idag ska vi ta det lungt, jag har sååå ont i fötterna som har svullnat upp ;) och är såå trött!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0