Duktiga prins ♥

Godmorgon måndag
 
Wilmer har sovit i sin spjälsäng i 2 nätter nu, han vaknar bara en gång per natt och vill ha mat och ett par gånger för att man ska stoppa in nappen igen :)
Duktiga prins ♥ Mamma är så stolt över dig!
 
Idag gjorde Wilmer morgon kl 6, då fick han komma till våran säng en stund, sen ammade jag och sen gick vi upp runt 7 :)
Nu har Wilmer somnat igen och ligger brevid Krister i våran säng ♥ Mina fina!
 
I fredags var vi hem till Kristers mormor och morfar och fikade och på kvällen åkte vi till hans föräldrar och blev bjudna på mat.
I lördags åkte vi till Hällefors och hälsade på Johanna, Claes, Noah och Linus :) Vi åt god mat och pratade!
Igår åkte jag en sväng till marieberg och Krister och Wilmer var hemma och hade det mysigt.
På eftermiddagen gick vi hem till Fredrik och Agnes och blev bjudna på äppelpaj :)
När vi kom hem badade vi Wilmer, kollade Solsidan och åt kvällsmat.
Wilmer somnade i sin säng runt 21 och jag somnade runt 23 :)
 
Idag ska vi plocka ordning lite ute på altanen och göra ordning inför vintern, sen ska vi åka till Örebro, Krister och jag ska storhandla och mina föräldrar ska få ha Wilmer en stund då ♥
 
Nu ska jag gå och äta frukost, hoppas eran dag blir bra!
 
Du är ALLT ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0