Fredag

Godmorgon
 
Vi gick nyss upp, Wilmer har ätit och nu ligger han i sin babysitter brevid mig och pratar med sig själv ♥
Ska snart duscha, äta frukost och göra mig klar för dagen, sen ska vi bada Wilmer!
Har inga speciella planer för dagen, mest ta det lungt och gå en promenad. Krister ska byta till vinterdäck på V70, han bytte bara på V40 igår :)
 
I onsdags fick Wilmer och jag besök av Erika, vi åt på God smak, sen åkte vi hem till oss och fikade och pratade massor, var länge sen vi sågs så det var kul :)
När Krister kom hem ifrån jobbet körde vi hem Erika, sen åkte vi till mina föräldrar :) Där åt vi mat, kollade på Bonde söker fru och Berg flyttar in och tog med oss vinterdäck till V40 hem.
 
Igår träffades alla mammor och barn ifrån föräldragruppen hemma hos Elvira på en mysig fika!
Var roligt att träffa alla :)
På kvällen åkte jag, Krister och Wilmer in till Örebro och åt på Saigon! Mycket gott och mysigt ♥
 
Hoppas ni får en mysig fredag!
Har ni föresten fått snö? Här kom första snön igår!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0