Helgen

Hej måndag och ny vecka! Nu är hösten verkligen här, innan Wilmer föddes tyckte jag inte alls om när det blev höst och kallt men nu tycker jag det är mysigt. Man får mysa inne, gå mysiga barnvagnspromenader och tända ljus ❤
 
Krister har jobbat fredag, lördag och söndag natt och är nu långledig i 14 dagar!
Jag har spenderat helgen hos mina föräldrar där jag också sovit lördag-måndag.
 
I fredags hämtade jag och Wilmer upp Therese i skolan och åkte till Robertssons och handlade god korv, hem och gjorde god mat och hade det mysigt!
På lördagen gick vi upp tidigt och gjorde oss klara, åkte till Risberska skolan och handlade program och karta för Rikspokalen. Åkte till mamma och pappa och åt mat och sen åkte jag, pappa, syster och Wilmer på rally. Wilmers första rally utanför magen (han låg i magen på Svenska rallyt).
Det var kul även om det regnade och blåste :)
När vi kom hem igen så var mormor och morfar här, vi fikade och umgicks!
 
 
Igår så åkte jag, mamma, pappa och Wilmer till ÖBAB på deras nyöppning, kollade bilar och åt hamburgare.
När vi åkte hem därifrån svängde vi in på coop och handlade lite sen hem och gjorde mat.
På eftermiddagen gick vi alla ut i skogen och fikade, mysigt!
 
 
Imorse gjorde Wilmer morgon kl 4 och skulle äta och var pigg!
Och efter 2 timmar sov han igen, han insåg nog vad klockan var ;)
Då somnade jag med ett tag till, sen vaknade mamma och då åt vi frukost och så gjorde jag mig klar.
Mamma och pappa jobbar idag och Therese är i skolan.

Jag är hemma med Vectra och Wilmer, vi har varit ute på promenad och nu myser jag och Vectra i soffan och Wilmer ligger i vagnen och sover :)
 
Ska äta lunch om ett tag och sen gå en promenad och sen ska jag gå förbi mormor och morfar och se om dom är hemma :)
Ska åka hem ikväll, antar att jag har en sambo som längtar efter sin son ❤ och förhoppningsvis efter sin sambo med! För vi längtar efter honom ❤
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0