1 månad ♥

Idag blir Wilmer 1 månad ♥, tiden går så fort!
Vi är så lyckliga över att vara hans föräldrar och att bli mamma är verkligen det bästa som hänt mig! Jag älskar dig Wilmer ♥
Världens finaste son!
 
 
 
 
I lördags var vi på kalas för min kusin Albin som fyller 13 år :)
Där blev det fika och korv med bröd och sen gick vi hem till mina föräldrar där vi spenderade kvällen framför körslaget :)
 
Igår åkte jag, mamma, syster och Wilmer till Hällefors och gick på marken, handlade lite smått och gott! Sen hem till familjen Persson och fikade innan vi åkte vidare till farmor där vi åt lite och pratade sen vidare hem igen :)
 
Idag är en seg dag, vi är trötta och ska bara mysa ♥
Härligt med såna dagar också!
 
Hoppas ni haft en bra helg, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0