Prinsen 4 veckor ♥

Idag blir våran fina prins 4 veckor, du är det bästa som hänt oss Wilmer ♥ Vi älskar dig över allt annat!
 
 
Igår spenderade jag dagen hos mina föräldrar, vi var hos mormor och morfar och gick promenad med Vectra och umgicks. Senare kom Krister som varit och handlat lister och vi gick ut i skogen och letade svamp, hittade några stycken :) Sen gick vi in igen och fick hamburgare hos mamma och pappa. Vi kollade på Robinson och Hawaii five-o innan vi åkte hem! När vi kom hem ammade jag Wilmer sen somnade vi ganska fort.
 
Idag har jag fixat lite i trädgården och städat lite här hemma. Krister håller på att sätta upp listerna i barnrummet sen ska vi plocka in saker i rummet :) Kommer bli så fint!
 
Nu ska jag gå och mysa med min fina prins som ligger och sover i spjälsängen ♥
Hoppas ni får en mysig fredag, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0