September

Hej!
 
Tänk att vi nu är inne i September, hösten är nära nu!
 
Här hemma myser vi mest bara, Krister är fortfarande ledig :)
Vi har haft massa besök hos oss och varit och hälsat på hos folk!
Wilmer växer, var hos BVC i tisdags då var han 2 veckor och 4 dagar, han vägde 3545 gram och var 51 cm lång :)
 
Idag har Linnea och Louise varit här och hälsat på, och nu ska jag ut på promenad med Wilmer och Krister ska fortsätta lägga golv i barnrummet.
Alla projekt har legat lite på is sen Wilmer kom för vi vill bara sitta och mysa med honom ♥
 
Varje dag vaknar jag upp och är såååå lycklig som fått en så otroligt fin son ♥ 
Han utvecklas för varje dag som går och han börjar bli mer med och kollar runt på allt :)
 
Jag älskar dig Wilmer, du är det bästa som hänt mig ♥
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0