Torsdag

Godmorgon
 
Krister och Wilmer ligger och sover och jag har precis duschat och tvättat håret. Ska snart äta lite frukost och fixa mig och plocka lite här hemma.
Sen ska jag amma och åka till marieberg, måste ha nya skor :)
 
I måndags var vi och hämtade våran nya bil, så fin!
 
 
Annars i veckan har vi mest myst, Krister jobbade sina 3 första nattskift efter pappaledighet/semester. Men nu är han långledig igen.
I tisdags var vi hos BVC och mätte och vägde våran knubbis, då var han 5 veckor och 4 dagar gammal, han vägde 4910g och var 56cm lång, han växer ♥
Vi har varit hos mina föräldrar och visat bilen och hälsat på :)
Fixat lite i barnrummet som är klart! Det ska bara upp lite tavlor och sånt på väggarna :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0