6 månader ♥

Idag blir mitt hjärta ett halvår, tiden går så otroligt fort. Jag njuter varje sekund med min son ♥
Han är den finaste som jag vet och jag älskar honom över allt annat!
Är evigt tacksam för att jag fått äran att bli gravid, föda barn och få bli förälder, det finaste man kan bli ♥
 
 
Wilmer har börjat sitta upp längre stunder och ska leka med alla sina leksaker, gärna samtidigt.
Allt ska in i munnen och smakas på :)
 
Det har hänt mycket dom senaste veckorna, han utvecklas hela tiden och det är så fantastiskt att följa honom.
 
Vi har bytt ut ett mål ersättning om dagen till gröt, det uppskattas av prinsen ♥
 
Han har upptäckt sina fina fötter, dom ska kollas på och smakas på!
 
Bytt till sittdelen på vagnen, dock så vill han mest ligga ner och sova på promenaderna ;)
 
Wilmer är glad mest hela dagarna ♥
 
Men mest av allt tycker Wilmer och hans mamma om att mysa och pussas ♥
Wilmer är en riktig mysunge ♥
 
Vi har även börjat på babysång, det uppskattas lika mycket av mamman som av sonen, han är trött när vi åker därifrån och jag har fått umgås med andra mammor :)
 
Nu ligger Wilmer ute på altanen och sover i vagnen, pappan kollar tv och mamman i huset ska dammsuga :)
Kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0