Söndag

Godmorgon 
 
Jag har varit vaken sen halv 9, Krister och Wilmer sov till halv 10, sen har dom lekt i sängen, nu äter Wilmer sen somnar han nog om. Då ska vi äta frukost och kolla på tv, ska ha en mys dag hemma idag 
Vi ska tvätta, plocka lite och mysa idag 
 
Igår var Kristers föräldrar här en sväng på förmiddagen, sen åkte jag och handlade lite och på eftermiddagen kom mina föräldrar och Vectra hit, sen åkte Krister och jag in till Örebro och åt på Jensens Bofhous, jag åt 3-rätters och Krister skippade efterrätten, jag var mätt efter varmrätten men en supergod chokladkaka med mjukglass tackar man inte nej till! :) 
Vi firade 4-årig förlovning på alla ♥ dag men då jobbade Krister så vi firade igår.
När vi kom hem umgicks vi lite med mina föräldrar innan dom åkte hemåt. Tack för barnvakten 
 
 
Nu har Wilmer ätit klart och vi ska äta frukost!
Hoppas ni får en mysig söndag 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för lånet av lilla hjärtat <3
Fin blogg :D
Puss och kram!

Svar: Tack :) Puss & Kram
Emelie

2013-03-10 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0