2013

Mitt fösta inlägg 2013!
Hoppas alla hade en mysig nyårsafton! Det hade vi, var hemma hos Fredrik och Agnes där även Anna och Jocke var, åt 3-rätters, kollade tv, umgicks och hade trevligt. Wilmer slockade runt 23 och vi andra kollade fyrverkerier, dock inifrån eftersom Wilmer sov i vagnen och så hade vi 2 hundar där :)
 
Annars den här veckan har vi mest tagit det lungt, Krister har varit lite förkyld.
Jag har varit hos mina föräldrar, lämnade Wilmer där en stund och åkte och handlade. Sen har jag varit på marieberg, då var Wilmer och Krister hemma och hade det mysigt ♥
Fredrik och Agnes var här en dag och umgicks, sen har vi städat och pysslat här hemma.
 
Idag har vi inga speciella planer, tror vi ska åka till mina föräldrar senare idag iallafall och spendera kvällen där :)
 
Min fina prins och jag på nyårsafton ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0