9 månader!

Godmorgon
 
Wilmer vaknade vid 6, då gick jag upp och gjorde mat åt honom, åt i sängen och jag trodde han skulle somna om, men det gjorde han inte. Men vi låg kvar i sängen till 7, gick upp och bytte på han och tog på han kläder. Sen kom Krister hem ifrån jobbet och nyss så somnade Wilmer om.
Jag har precis duschat och Krister och Wilmer sover.
 
Idag blir Wilmer 9 månader
Jag är så stolt varje sekund över honom och så otroligt lycklig som fått en så fin son
 
Såhär såg plutten ut för 9 månader sen
 
Och såhär ser han ut nu! Han har blivit en liten huligan! :-)
 
Idag ska jag och Wilmer gå på Kumlamarknaden med Therese, Linus och Vectra :-)
Och ikväll ska vi grilla här hemma om vädret tillåter.. Men Krister tycker alltid det är grillväder!
 
Nu ska jag fixa lite innan Wilmer vaknar och ska ha gröt.
Hoppas ni får en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0