Helgen

Helgen har Wilmer och jag spenderat i Hovsta hos mina föräldrar, sov där fredag-söndag.
I fredags åt vi lunch hos mormor & morfar och på kvällen firade vi Louise som fyllde 19 :-) 
 
Mormor/gammelmormor & Wilmer 
 
I lördags var det kvartersloppis på mammas och pappas gata, så jag och Wilmer stod med pappa. Regnade till en början men sen sken solen och det blev bra väder. Fick endel grejer sålt och resten kom dom och hämtade så man blev av med det, skönt!
På kvällen kollade vi på Eurovision, men somnade innan det var klart.
Glad kille även fast det regnade ;-)
 
Igår åkte jag, Therese och Wilmer till marieberg.
Therese bjöd på fika och jag handlade en sak till håret och en skjorta till Krister. Mysigt att umgås med bästa syster!
 
Idag vaknade Wilmer och jag runt 6, gav Wilmer ersättning och sen kom Krister hem ifrån jobbet.
Wilmer somnade om och jag har duschat, ätit frukost och hängt en maskin tvätt.
Nu vaknar nog Wilmer när som helst och då ska han få gröt och sen ska han och jag åka och storhandla! 
 
Älskade Finaste Du!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0